• Samenwerken met Move

Stichting Move vindt dat ieder kind recht heeft om zijn perspectief te verbreden, zijn talent te ontdekken en dat in te zetten voor zijn omgeving. En alleen ga je misschien hard, maar met gebundelde krachten kom je echt verder! Daarom werkt Move actief samen met scholen, gemeentes, maatschappelijke initiatieven en commerciële partijen.

lachende kinderen, lachende ouderen, kleinschalige concrete projecten
Waarom Move?

Move initieert kleinschalige en concrete projecten waarin studenten met kinderen en jongeren uit wijken met sociaaleconomische uitdagingen iets moois creëren voor hun buurt. Zij ontwikkelen hun talenten en dragen concreet bij aan hun buurt.

sociaal ondernemen, ontwikkelen hun talenten en dragen concreet bij aan hun buurt
Maatschappelijk ondernemen met zichtbaar resultaat

Steeds meer bedrijven, instellingen en ondernemers vinden het belangrijk een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij. Samenwerken met Move is voor hen een mooie en concrete kans om maatschappelijk te ondernemen. Benieuwd naar wat jij als bedrijf of ondernemer voor Move kan betekenen? Neem een kijkje op deze pagina.

samenwerken met move, financieel ondersteunen, maatschappelijke partner
Laat de ideeën van kinderen werkelijkheid worden

Move wordt gesteund door fondsen en gemeenten, zowel landelijk als lokaal. Deze partners ondersteunen Move op de uitvoering van de projecten of op de ontwikkeling van de organisatie. Move staat open voor nieuwe financiële partners en voor verduurzaming van huidige samenwerkingen. Benieuwd wat wij voor jouw fonds of gemeente kunnen betekenen? Neem contact met ons op!

samenwerken met move, particulier bijdragen, steun de ontwikkeling Van Kinderen en hun Wijk
Steun de ontwikkeling Van Kinderen en hun Wijk

Sommige buurten kunnen wel wat positieve aandacht gebruiken. Kinderen en jongeren die daar opgroeien worden door Move gekoppeld aan studenten. Samen maken ze een plan om de buurt zelf leuker, mooier of schoner te maken. En om dat plan te realiseren is jouw steun hard nodig. Wil jij bijdragen? Wat mooi! Ben jij particulier of een bedrijf? Neem eens een kijkje op deze pagina of vul het contactformulier hieronder in. Samen kunnen we impact maken op kinderen en jongeren in Nederland.

SAMENWERKINGSVERBAND KANSENGELIJKHEID & BURGERSCHAPSONDERWIJS (SKB)

Stichting Move is onderdeel van het Samenwerkingsverband Kansengelijkheid & Burgerschapsonderwijs (SKB). Samen met JINCStichting Jong OndernemenStichting Nederlands Debatinstituut en Stichting Petje Af slaan wij de handen ineen voor het vergroten van kansengelijkheid en het geven van aanvullend burgerschapsonderwijs. Wij willen dat alle kinderen in Nederland dezelfde kansen krijgen, ongeacht hun achtergrond.

www.skbnederland.nljp@skbnederland.nl | 0621712797

Samen kunnen we een bijdrage leveren aan de kansengelijkheid, burgerschapsvorming, maatschappelijke participatie en talentontwikkeling van kinderen en jongeren in Nederland.

Wij kijken graag hoe wij met jou kunnen samenwerken. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Move wordt gesteund door onder andere

partners samenwerking samenwerken vrienden van move donateurs

Samenwerken

Contactformulier