• De VriendenLoterij

De VriendenLoterij wil een vriend zijn voor alle Nederlanders. Voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben om mee te kunnen doen in de samenleving. En voor deelnemers die grote prijzen kunnen winnen. De VriendenLoterij steunt daarom goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen.
Sinds 1998 is ruim € 846 miljoen geschonken aan meer dan 3.300 (sport)clubs en verenigingen en 50 goede doelen, waaronder Dirk Kuyt Foundation, Edwin van der Sar Foundation, Jantje Beton, Make-A-Wish Nederland en Nationaal Fonds Kinderhulp. Voor 13,50 euro per maand kunnen deelnemers meespelen met de VriendenLoterij; per lot gaat maar liefst de helft naar het goede doel.
Sinds 2018 is de VriendenLoterij ook partner van Move. Dankzij een eenmalige schenking kunnen wij nog meer waardevolle projecten opzetten in de tien studentensteden waar we actief zijn, breiden we uit naar het vmbo om ook deze jongeren te laten ontdekken wat ze waard zijn en kunnen we werken aan het verder verbeteren van de kwaliteit van onze projecten. We zijn alle deelnemers van de VriendenLoterij dankbaar voor hun steun!

logo vriendenloterij, gekleurde letters