December is de maand van de gezelligheid, vrijgevigheid en liefdadigheid: de perfecte maand om iets goeds te doen voor een ander!

Wil jij je een keer vrijblijvend inzetten voor jouw omgeving? Of wil je ontdekken of vrijwilligerswerk wat voor jou is? Doe mee aan de Move your world decemberactie en bezorg jongeren uit jouw stad een onvergetelijke dag!

Wat ga je doen?

Met het project Move your world komen jongeren op het vmbo vanuit hun eigen ideeën en talenten in actie voor een ander. Ze leggen bijvoorbeeld aan ouderen uit hoe hun smartphone werkt of organiseren een rolstoelrace met kinderen in het ziekenhuis.

Jij begeleidt deze jongeren een dagje bij het bedenken, opzetten en uitvoeren van hun actie.

Wanneer?

Je kunt een keer vrijblijvend meedoen op 11, 13, 18, 19 of 20 december. Meld je snel aan via het contactformulier, er is een beperkt aantal plekken!

Je krijgt een gratis training
  • met alle info over het project en de doelgroep
  • samen met andere studenten
  • met handige tips & tricks om je coaching- en presentatieskills te verbeteren
  • op 6 december van 15.00 – 17.00 uur in Utrecht (je reiskosten worden vergoed)

Ja, ik doe mee met de decemberactie

• Ik doe graag een keer mee in december en kan op...
  • Let op: je moet tevens aanwezig kunnen zijn bij de training op donderdag 6 december in Utrecht van 15.00 - 17.00 uur.

Een initiatief van Stichting Move

Move your world is een initiatief van Stichting Move. Stichting Move laat kinderen en jongeren ontdekken wat ze kunnen bereiken en welke impact ze op hun eigen leefomgeving kunnen hebben. Sinds 2009 heeft Move in 10 steden al bijna 350 Move-projecten met kinderen van basisscholen uit minder bedeelde wijken en studenten uitgevoerd.

Met plezier zetten we deze ervaring nu in voor het project Move your world, waarmee we ons richten op jongeren op het vmbo.

Move your world wordt gesteund door