Sam en zijn vrienden speelden spelletjes met een eenzame buurvrouw. Marissa en Shivam organiseerden een rolstoelrace voor mensen met een handicap. Wat doen jullie voor een ander? Bedenk een originele actie, deel een foto/video hiervan op jullie Instagram met #KOMINACTIE en maak kans op 4 kaarten voor een Nederlands pretpark naar keuze.

Belangrijk! Doe iets voor iemand die jullie (nog) niet kennen. Je zal merken hoe leuk mensen jullie spontane actie vinden. Hieronder staat precies wat jullie moeten doen. Heel veel succes!

Het stappenplan

Bedenk voor wie jullie je graag willen inzetten! Belangrijk: doe iets voor iemand die je (nog) niet kent.

Oké, je weet nu voor wie je in actie gaat komen. Maar wat gaan jullie precies doen? Alles kan, zolang het niet ten koste gaat van anderen of het milieu. Wees creatief! Hulp nodig? Gebruik onze fruitmachine!

Nu is het tijd om in actie te komen! Hebben jullie alles goed voorbereid? Heel veel succes en plezier!

We zijn heel benieuwd hoe jullie actie was! Volg @stichting.move op Instagram, deel een leuke foto of video met #KOMINACTIE, tag @stichting.move en maak kans op maximaal 4 kaartjes voor een Nederlands pretpark naar keuze.

Lees de actievoorwaarden even, dat is belangrijk voordat je deelneemt aan deze actie.

Heb je nog vragen of heb je zelf geen Instagram? Mail ons dan!

Over Move your World

Move your world is een project van Stichting Move, speciaal voor jongeren op het vmbo. Met Move your world komen jongeren vanuit hun eigen ideeën en talenten in actie voor een ander. Ze werken samen, verkennen hun mogelijkheden en brengen die meteen in de praktijk. Ze ontdekken hoe leuk het kan zijn om hun eigen bedachte acties uit te voeren en komen positief onder de aandacht. Zo krijgt hun zelfvertrouwen een boost en ervaren ze hoe waardevol ze zijn voor de wereld om hen heen.