• Actievoorwaarden
  1. Personen onder de 16 jaar hebben de toestemming van een ouder of wettelijke voogd nodig om deel te kunnen nemen aan de Actie.
  2. Move your world heeft slechts een faciliterende rol en kan dan ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor handelen of nalaten van een deelnemer aan de campagne KOM IN ACTIE!
  3. Move your world is niet verantwoordelijk voor mogelijke ongevallen tijdens het uitvoeren van de acties.
  4. Over de actie: Jullie doen iets voor een ander/de omgeving. De ander is geen familie/vriend. Jullie actie mag nooit ten kosten gaan van iemand anders of het milieu.
  5. Je maakt een duidelijke foto of video van jullie actie waarop te zien is wat jullie doen voor de ander.
  6. Vraag altijd toestemming aan mensen als je ze op de foto of film wilt zetten.
  7. Je kan je foto of video delen op instagram via #KOMINACTIE en @stichting.move taggen. Wij maken elk half jaar een prijswinnaar bekend (in december en in juli). Heb je geen instagram account of staat je Instagram-account op privé? Geen probleem! Mail dan een leuke foto of een filmpje van de actie naar het e-mailadres onder aan deze pagina.
  8. Belangrijk: volg @Stichting.Move op instagram indien je account op privé staat zodat wij jou een bericht kunnen sturen.
  9. Wij verdelen 1x per half jaar maximaal 4 kaartjes voor een pretpark naar keuze in Nederland.
  10. Het winnende groepje krijgen voor 31 december 2019 en voor 31 juli 2020 bericht.
  11. Er kan uitsluitend worden gekozen voor één pretpark in Nederland.
  12. Deelnemers aan de actie zijn: leerlingen op het middelbaar onderwijs. Acties die worden ingezonden door mensen die niet ingeschreven staan op een middelbare school als leerling maken geen kans op het winnen van de prijs.
  13. De prijswinnaars worden gekozen door twee medewerkers vanuit stichting Move. De keuze wordt gebaseerd op de creativiteit van de actie en de mate van impact van de actie.
  14. Wij hanteren geen maximum aan de inzendingen.
  15. Wij nemen contact op via Instagram met de winnende groepjes door een privéberichtje te sturen. Als je je inzending via de mail hebt gedaan ontvang je een mailtje van ons.
  16. Door deel te nemen aan de actie ga je akkoord met deze actievoorwaarden.
  17. Wij corresponderen alleen mét toestemming over de uitslag van de winactie.