• Kom in actie

Wil jij in actie komen voor jouw omgeving? Op deze pagina vind je allerlei tips & tricks om iets goeds te doen voor een ander!

We vinden het heel leuk om te zien wat jij voor een ander hebt gedaan. Bedenk een originele actie, deel een foto/video hiervan op Instagram met #KOMINACTIE of #moveyourworld  en tag @stichting.move of stuur ons een berichtje via het contactformulier op deze pagina. Veel plezier en succes!

Het stappenplan

kom in actie, kinderen, goed doel, eenzame mensen

De eerste stap: bedenk voor wie je graag in actie wilt komen!

kom in actie, schrijf op wat je wil doen

Wat gaan jullie precies doen?

kom in actie, superheld

Nu is het tijd om in actie te komen! Hebben jullie alles goed voorbereid? Heel veel succes en plezier!

kom in actie, deel de actie en win

We zijn heel benieuwd hoe jullie actie was! Volg en tag @stichting.move op Instagram, deel een leuke foto of video met #KOMINACTIE en maak kans op 4 kaartjes voor een Nederlands pretpark naar keuze.

Inspiratie nodig?

Op zoek naar inspiratie wat je allemaal kunt doen? Ga naar onze actie-pagina! Heb je zelf iets tofs bedacht wat er nog niet tussenstaat, laat het ons weten, dan voegen we jouw actie toe!

Lees de actievoorwaarden even, dat is belangrijk voordat je deelneemt aan deze actie.

Heb je nog vragen of heb je zelf geen Instagram? Mail ons dan!

Over Move your World

Move your world is een project van Stichting Move, speciaal voor jongeren op het vmbo. Met Move your world komen jongeren vanuit hun eigen ideeën en talenten in actie voor een ander. Ze werken samen, verkennen hun mogelijkheden en brengen die meteen in de praktijk. Ze ontdekken hoe leuk het kan zijn om hun eigen bedachte acties uit te voeren en komen positief onder de aandacht. Zo krijgt hun zelfvertrouwen een boost en ervaren ze hoe waardevol ze zijn voor de wereld om hen heen.

kom in actie, blauwe jas da vinci college, vrouw geeft roos, bloem