Wil jij jouw leerlingen een onvergetelijke en leerzame ervaring bieden? Dan is een Move-project iets voor jou!  Move heeft projecten op de basisschool en op het vmbo. Kijk hieronder hoe jij kunt meedoen.

Basisschoolproject

In onze BASISSCHOOLPROJECTEN leren studenten en kinderen elkaars leefwereld kennen en bedenken de kinderen hoe ze hun eigen buurt kunnen verbeteren. Dit kan bijvoorbeeld een dinershow voor ouderen zijn of het maken van een graffitikunstwerk! Een blikverruimende invulling van burgerschapsvorming. Daar krijgen de kinderen een boost van. En de school dus ook!

• Leerlingen ontwikkelen hun talent en leren hun ideeën te realiseren
  • 4 bedenk en doe sessies in de klas, een feestelijke afsluiting en een educatief uitstapje naar het studentenleven.
  • Geheel kosteloos

VMBO-project

Tijdens MOVE YOUR WORLD OP HET VMBO komen leerlingen vanuit hun eigen ideeën en talenten in actie voor een ander. Ouderen uitleggen hoe hun smartphone werkt, spelletjes spelen met kinderen in het ziekenhuis… Jongeren bedenken zelf waar zij aan willen bijdragen in hun omgeving. Hun zelfvertrouwen krijgt een boost en ze ervaren hoe waardevol ze zijn voor hun omgeving.

• Een positieve boost voor de leerlingen en de school
  • Burgerschapsvorming en 21e eeuwse vaardigheden
  • 7 lesuren, makkelijk en flexibel in te plannen
  • Een kleine investering met grote impact
  • Begeleiding door getrainde studenten

Neem contact op

Enthousiast geworden? Wat leuk! Stel hieronder je vraag of vertel ons op welke manier jij graag wilt meedoen met Move. Dan nemen we zo snel mogelijk contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Contactformulier

• Ik ben een...
  • Ik heb een vraag over...