Of course, non-Dutch speaking students or starters can also participate in a Move-project! Contact us via the form below for more info. An english version of this page is coming soon!

Wil jij naast je studie of werk een maatschappelijke bijdrage leveren, je talenten ontwikkelen, je netwerk vergroten en daarmee werken aan je cv? Dan is een Move-project iets voor jou!  Je kunt op verschillende manieren meedoen, bekijk snel wat bij jou past!

Meteen meedoen

Move in 1 dag

Doe mee met Move in 1 dag, het nieuwe project van stichting Move! Met Move in 1 dag ontdekken kinderen in korte tijd wat ze kunnen bereiken en welke impact ze op hun eigen leefomgeving kunnen hebben. Ze ontdekken hun talent en leren maatschappelijk participeren. Jij begeleidt de leerlingen, samen met andere vrijwilligers. Een blikverruimende ervaring!

Na de zomervakantie

Eerst nog even vakantie vieren? Ook in het nieuwe studiejaar kun je meedoen! Ga 4 tot 6 maanden samen met een team van andere studenten aan de slag om kinderen uit een minder bedeelde wijk in jouw stad te laten ontdekken wat ze waard zijn! Of word trainer bij Move your world en begeleid een paar keer per jaar vmbo-leerlingen die in actie komen voor hun omgeving.

Basisschoolproject

In onze BASISSCHOOLPROJECTEN help jij kinderen uit een minderbedeelde wijk in jouw stad om iets moois voor elkaar te krijgen in hun eigen buurt. Dit kan bijvoorbeeld een dinershow voor ouderen zijn of het maken van een graffitikunstwerk om de buurt op te vrolijken!

• Lever een positieve bijdrage in een wijk waar dat hard nodig is;
  • Geef kinderen een kijkje in jouw leven als student;
  • Krijg trainingen op het gebied van didactische en coachingsvaardigheden;
  • Samen met vier andere studenten;
  • Tijdsbesteding: 4 tot 6 maanden, per week 2 tot 4 uur.

VMBO-project

Of zet je in voor MOVE YOUR WORLD OP HET VMBO. Met dit project komen vmbo-leerlingen vanuit hun eigen ideeën en talenten in actie voor een ander. Jij helpt de jongeren met het bedenken van een actie en viert samen met hen het behaalde succes.

• Help vmbo-leerlingen hun talenten en mogelijkheden te ontdekken;
  • Vrijwilligersvergoeding van 15€ per dagdeel;
  • Krijg trainingen op het gebied van didactische en coachingsvaardigheden;
  • Samen met een andere student uit onze trainerspool;
  • Tijdsbesteding: min 6 dagdelen per jaar, flexibel te plannen.

Neem contact op

Enthousiast geworden? Wat leuk! Stel hieronder je vraag of vertel ons op welke manier jij graag wilt meedoen met Move. Dan nemen we zo snel mogelijk contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Contactformulier

• Ik ben een...
  • Ik heb een vraag over...