Gezocht: ambitieuze zakelijk directeur

Onze directeur Jacco gaat ons verlaten; na vier mooie jaren gaat hij iets nieuws doen en draagt hij Move met vertrouwen (maar wel met een beetje pijn in z’n hart) over aan zijn opvolger.

De afgelopen jaren is Move flink gegroeid: we zijn inmiddels in alle grote studentensteden actief en sinds kort niet alleen met projecten op basisscholen, maar ook op het vmbo. Dat maakt het een goed moment om het stokje over te dragen. Er staat een stabiele organisatie met een goed team dat klaar is om verder te groeien! Met het vertrek van onze huidige directeur kiezen we nu voor een tweehoofdige directie en zoeken we een ambitieuze zakelijke directeur met als grootste opdracht om duurzame financiering voor Move te realiseren.

Geloof jij in de ideeën en kracht van jongeren en wil je bijdragen aan impactvolle projecten waarin zij hun talenten kunnen ontwikkelen en inzetten voor hun omgeving? Heb jij een scherp zakelijk inzicht, weet jij nieuwe financieringsbronnen voor Move te vinden en help jij ons de volgende stap naar een duurzame organisatie te zetten?

Ga naar onze vacaturesite en reageer uiterlijk 27 mei op deze vacature!

11 april 2018