Steun Move met jullie Kinderpostzegelactie

Dit jaar start Kinderpostzegels met Lokaal Besteden. Scholen mogen meebeslissen hoe een gedeelte van hun opgehaalde geld besteed zal worden. Je kunt als school ook kiezen voor Stichting Move, waardoor wij nog meer projecten met scholen en studenten kunnen opzetten.

Meer informatie
Kinderpostzegels wil graag scholen (zowel kinderen als leerkrachten) meer betrekken bij het doel van de actie. Zij mogen meebeslissen naar welke projecten voor hulp aan kwetsbare kinderen (een deel van) de opbrengst gaat. De school kan kiezen uit projecten die Kinderpostzegels heeft geselecteerd maar ook een eigen doel indienen voor een project in de regio.

Het is ook mogelijk om kinderen van de eigen school te helpen: de deelnemende school kan via Stichting Lezen een boekenpakket bestellen om het lezen te stimuleren of een financiële bijdrage voor kinderen uit minimagezinnen aanvragen via het Jeugdeducatiefonds.

Kiezen naar welk lokaal project een deel van de opbrengst gaat? Geef vóór de start van de Kinderpostzegelactie op 26 september 2018 de keuze door via het Scholenportaal van Kinderpostzegels.