Wil jij bijdragen aan impactvolle projecten waarin kinderen en jongeren hun talenten ontdekken en zich inzetten voor hun omgeving? En wil jij je inzetten voor kansengelijkheid, verbinding en burgerschap? Dan zoeken wij jou! Voor ons team in Nijmegen en Arnhem zijn wij per direct op zoek naar een

PROJECTmedewerker

12 uur per week, standplaats Nijmegen

WAT GA JE DOEN?

Samen met het team ben je het gezicht van Move in Nijmegen en Arnhem. In de rol van projectmedewerker ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van onze projecten: Move je buurt, Move Maatje en Move your world. Je houdt je bezig met het werven van vrijwilligers en scholen, het trainen en begeleiden van onze vrijwilligers (studenten), en het betrekken van maatschappelijke partners bij de projecten. Samen met het team breng je deze relevante partijen samen, onderhoud je actief het lokale netwerk en denk je na over hoe Move Nijmegen/Arnhem zich lokaal het beste kan profileren. Naast deze coördinerende werkzaamheden breng je bovendien regelmatig een bezoek aan de projecten. Kortom: een toffe functie waarmee je bijdraagt aan maatschappelijke participatie onder jongeren en meer verbinding in de stad.

Wie ben jij

Wij zoeken iemand die enthousiast is over de doelstellingen en ambities van Move, en die gemotiveerd is om deze uit te dragen binnen het netwerk dat je samen met de rest van het team opbouwt. Je bent zelfstandig en durft je eigen ideeën mee te nemen en met een gezonde dosis lef te ondernemen. Samenwerking zie jij als voorwaarde voor succes. Je bent in staat anderen mee te nemen in jouw verhaal en je zegt wat je doet en doet wat je zegt. Ook kun je goed overzicht houden en ben je in staat meerdere balletjes tegelijk in de lucht te houden.

Wat breng je mee

• Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Nijmegen/Arnhen
  • Je hebt een actief netwerk in de regio van Nijmegen/Arnhem
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt kennis van of ervaring met sociale- en maatschappelijke projecten

Afbeelding Move basisschoolproject leerling

WIE ZIJN WIJ?

Move zet zich in voor kinderen en jongeren van 10 tot 16 jaar die minder kansen krijgen dan hun leeftijdsgenoten. In onze doorlopende leerlijn van maatschappelijke projecten ontdekken zij hun talenten en welke waardevolle positie zij in de samenleving kunnen innemen. In al onze projecten staat ontmoeting centraal: kinderen, jongeren en studenten ontdekken samen andere leefwerelden en verbreden hun perspectief. Bubbels breken en de afstand tussen mensen verkleint. Move verbindt en verruimt blikken!

WAT HEBBEN WIJ TE BIEDEN?

Je komt te werken bij een organisatie met maatschappelijk betrokken en bevlogen collega’s. Samen werken wij in verschillende steden aan mooie projecten die een positieve impact hebben op onze samenleving. Wij vinden het belangrijk om een kansrijke leer-/werkomgeving te creëren waar mensen met verschillende achtergronden zich welkom voelen en de ruimte krijgen om hun capaciteiten te ontwikkelen. Samen met ons werk je aan je eigen ontwikkelplan. Daarbij krijg je de ruimte om met eigen ideeën te komen over hoe we nog meer impact kunnen maken. Het salaris, gebaseerd op een 36-urige werkweek, ligt tussen de € 2.300,- en € 2.500,-. Daarnaast krijg je een eindejaarsuitkering van 8,33% en bouw je maandelijks een loopbaanbudget op welke je kunt inzetten voor je ontwikkeling.

MEER INFO & REAGEREN

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Marlies van Schelven, e-mail naar marlies@stichtingmove.nl.

DIVERSITEIT EN VOG
Als werkgever handhaaft Move een beleid van gelijke kansen. We vinden diversiteit belangrijk en zetten ons volledig in om een plek te zijn waar iedereen zich thuis voelt. Move zoekt medewerkers die creatief, ondernemend en nieuwsgierig van aard zijn. Hierin laten wij ons niet leiden door culturele achtergrond, gender identiteit, geloofsovertuiging, geaardheid of leeftijd.

VOG
Omdat wij in onze projecten werken met jonge kinderen vragen wij voor alle nieuwe medewerkers een VOG-verklaring (Verklaring Omtrent het Gedrag) aan. De kosten zijn natuurlijk voor ons.