Tilburg

De Regenboog aan de slag in de wijk!

Leerlingen van De Regenboog willen iets goeds doen voor hun buurt. Studenten van T.S.R Vidar gaan hen daarbij helpen. Samen maken ze Stokhasselt een stukje mooier!

Ontmoeting en Contact

In het kader van ontmoeting en contact zijn we de afgelopen tijd druk bezig geweest. We zijn met elkaar de buurt in geweest om alles goed te bekijken. Door mensen te interviewen kwamen we erachter wat alle bewoners van de buurt vonden: wat is leuk aan deze buurt, wat kunnen we met z’n alle nog verbeteren? Iedereen was heel enthousiast en er kwamen al snel veel goede ideeën om de ontmoeting en het contact in de buurt nog beter te maken! Uiteindelijk hebben we alle ideeën samengevoegd en ervoor gekozen om een feest en spelletjes middag te organiseren met inwoners en ouderen uit de wijk! Dit evenement biedt mogelijkheden voor nieuwe tradities en het verleggen van sociale grenzen. De kinderen van groep 7 nemen die dag zelf de leiding.
grenzen. Het wordt een dag vol met gezelligheid, dans optredens, spelletjes en sociale interactie! De voorbereidingen zijn in volle gang, meer informatie volgt snel!

Eline Meijer

Meer projecten uit Tilburg