Rietendakschool en PAP samen in actie

Studenten van PAP gaan samen met leerlingen van Rietendakschool iets terug doen voor Ondiep. Bekijk hier alle updates van dit project!

Vliegende cactus!

Op 16 november gingen de leerlingen van de Rietendakschool samen met de studenten van pedagogische wetenschappen aan de slag met het project! Om wat inspiratie te krijgen rondom het thema ontmoeting & contact kregen de leerlingen de opdracht om het gekste idee ooit te bedenken. Hier kwamen de meest leuke ideeën uit, zoals een spookhuis, gametoernooi of een gek buurtfeest! Toch was er één idee dat erboven uitstak: een vliegende cactus! Met de inbreng van andere leerlingen kwamen we op het idee om een buurtfeest te organiseren waarbij er een cactus piñata zou zijn. De studenten lieten de leerlingen zo dus zien dat er geen dom idee bestaat, hoe gek dat idee ook is! Volgende keer als we weer bij elkaar komen gaan we de wijk in om daar inspiratie op te doen voor het project, en dan gaan we kijken of ze nog meer leuke ideeën hebben naast een vliegende cactus!

Tom

Meer projecten uit Utrecht