Move in Enschede

Benieuwd naar wat Move in Enschede doet? Op de kaart zie je een aantal projecten die de afgelopen tijd in Enschede hebben plaatsgevonden.

Klik op een project om er meer over te weten te komen. Bekijk bijvoorbeeld foto’s van de feestelijke uitvoering van een project, lees op welke manier kinderen en studenten hun talenten ontdekten, bekijk een vlog van studenten of lees een interview met een leerling!

Recente projecten

Meedoen met Move in Enschede?

Doe mee als school of BSO

Is jouw school op zoek naar een concrete invulling voor burgerschapsvorming? Wil jij dat leerlingen hun talenten ontdekken en in contact komen met een andere leefwereld? Doe mee aan een Move-project; op de basisschool of het vmbo! Ook voor BSO’s en jongerencentra hebben we een passend, eendaags project!

Doe mee als student

Wil jij naast je studie of werk een maatschappelijke bijdrage leveren, je talenten ontwikkelen, je netwerk vergroten en daarmee werken aan je cv? Dan is een Move-project iets voor jou!  Je kunt op verschillende manieren meedoen; er is altijd een project dat bij je past. Bekijk snel de mogelijkheden!

Doe mee als partner

Steeds meer bedrijven, instellingen en ondernemers vinden het belangrijk een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij. Het steunen van een Move-project is een mooie en concrete kans om maatschappelijk te ondernemen. Wil je als bedrijf, ondernemer, instelling of particulier een bijdrage leveren aan de verbinding, kansengelijkheid, burgerschapsvorming, maatschappelijke participatie en talentontwikkeling van kinderen en jongeren in Enschede? Bekijk dan snel de mogelijkheden om met ons samen te werken of Vriend van Move te worden.

Deze scholen en verenigingen doen al mee in Enschede

Move Enschede wordt gesteund door o.a.

Blijf op de hoogte

Altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws uit Utrecht? Via Twitter krijg je als eerste updates over onze projecten en kun je zien wat wij in jouw buurt doen. Of kijk eens op onze landelijke social media: Facebook / Instagram / Twitter / LinkedIn.