Nijmegen

Ben jij benieuwd wat Move in Nijmegen doet? Op de overzichtskaart zie je alle projecten die de afgelopen tijd in Nijmegen hebben plaatsgevonden.

Klik op een project om er meer over te weten te komen. Bekijk bijvoorbeeld foto’s van het uitstapje naar het studentenleven, lees op welke manier kinderen en studenten hun buurt een boost hebben gegeven, bekijk een video van de uitvoering of lees een interview met een leerling.

Recente projecten

Meedoen met Move in Nijmegen?

Doe mee als basisschool

Zijn jullie als school op zoek naar een concrete invulling voor burgerschapsvorming? Willen jullie meer verbinding met de buurt? Willen jullie de leerlingen hun mogelijkheden laten ontdekken en hen in contact brengen met een andere leefwereld? Doe geheel kosteloos mee aan een Move-project.

Doe mee als student

Ben je toe aan een blikverruimende ervaring? Wil je graag met een commissie van jouw vereniging praktijkervaring opdoen? Of wil je als bestuur van een studentenvereniging jouw leden een mooie kans bieden? Start je eigen Move-project en leer van a tot z hoe je met een groep kinderen echt iets voor elkaar kunt krijgen

Deze scholen en verenigingen doen al mee in Nijmegen

Doe mee als partner

Steeds meer bedrijven, instellingen en ondernemers vinden het belangrijk een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij. Het steunen van een Move-project is voor hen een mooie en concrete kans om maatschappelijk te ondernemen. Door de kleinschaligheid van onze projecten zijn onze partners nauw betrokken en is het resultaat direct zichtbaar. In drie tot zes maanden wordt het project afgerond met een gezellig eindfeest voor de buurt en iedereen die heeft meegewerkt.

Doe mee met Move your world

Move breidt uit naar het vmbo! Ben jij student en wil je vmbo-leerlingen helpen ontdekken welke talenten ze hebben en hoe ze die in kunnen zetten voor een ander? Ben je vmbo-docent en wil je jouw leerlingen helpen ontdekken welke talenten ze hebben en hoe ze die in kunnen zetten voor een ander? Misschien is Move your world dan iets voor jou!

Deze partners steunen Move in Nijmegen

Blijf op de hoogte

Altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws uit Nijmegen? Via Twitter krijg je als eerste updates over onze projecten en kun je zien wat wij in jouw buurt doen.