• Move-pagina voor vrijwilligers

Bedankt dat jij je in wilt zetten bij stichting Move. Samen met jou zorgen we dat kinderen en jongeren gelijke kansen krijgen! Op deze pagina vind je per project de documenten die jij nodig hebt. Je hoeft hieronder alleen maar op jouw project te klikken. Daar vind je alles wat je nodig hebt! Heb je nog vragen? Neem contact op met je begeleider van Move.

Heel veel succes en plezier,

Het Move-team

move je buurt, pagina vrijwilligers Met Move je buurt geven basisschoolleerlingen en studenten de buurt een boost!

move your world, pagina vrijwilligers

Met Move your world komen jongeren op het vmbo vanuit hun eigen ideeën en talenten in actie voor een ander.

move in 1 dag, pagina vrijwilligers

In één dag komen kinderen en jongeren samen met vrijwilligers in actie voor een ander.

move maatje, pagina vrijwilligers

Met Move Maatje ondersteunt een vrijwilliger een groep 8-leerling in de overstap naar de middelbare school.

Benieuwd naar één van de andere projecten?

Wil je nog meer doen bij Move? Dat kan! Er is altijd een project dat past bij jouw interesses en beschikbare tijd. Vraag jouw Move-begeleider om meer info over de mogelijkheden, of bekijk via de button meer informatie over al onze projecten.

Projectupdates van medestudenten

Ben jij benieuwd welke projecten er op dit moment allemaal worden uitgevoerd? Bekijk de projectupdates van jouw medestudenten! Wie weet wordt er iets tofs gedaan in jouw buurt, of doen studenten in een hele andere stad een vergelijkbaar project. Je ziet het allemaal met één klik op onderstaande button.

Zelf ook een update insturen? Dat kan hier.