• Move in 1 dag benodigdheden

Welkom!

Super leuk dat je meedoet aan Move in 1 dag. Dankzij jou gaan kinderen hun talenten ontdekken en die inzetten voor hun omgeving! Je krijgt een training van een van de medewerkers van stichting Move. Daarnaast staan op deze website wat algemene informatie over het project en drie onmisbare downloads!

De trainershandleiding heb je nodig om Move in 1 dag voor te bereiden en de PowerPoint gebruik je tijdens de uitvoering. De leskaart is optioneel. Je hoort vanuit Move of je deze gaat gebruiken en waarvoor.

Klik hieronder om het benodigde materiaal te downloaden.

Heb je al het materiaal bekeken en alles voorbereid? Dan kan je van start. Veel succes!

Wil jij ons vertellen welke actie de kinderen hebben uitgevoerd, of hoorde je een kind iets geweldigs zeggen tijdens Move in 1 dag? Of heb je een leuke foto of video gemaakt? Stuur ‘m naar communicatie@stichtingmove.nl, zodat Move via bijvoorbeeld social media nog meer mensen kan enthousiasmeren om ook met Move in 1 dag mee te doen!

Let op: stuur alléén foto’s in waar mensen/kinderen opstaan die schriftelijke toestemming hebben gegeven/gekregen van hun ouders. In het formulier kun je deze toestemming meesturen (maak er bijvoorbeeld een foto van).