• Move je buurt benodigdheden

Hallo Mover!

Tof dat jij je in wilt zetten om met kinderen uit kwetsbare wijken iets moois voor elkaar te krijgen in hun buurt. Op deze pagina vind je een aantal algemene documenten die je tijdens jouw project nodig hebt. Als je een stukje naar beneden scrolt kan je meer informatie vinden over jouw rol en de bijhorende documenten downloaden. Heb je nog vragen? Neem contact op met je begeleider van Move.

Heel veel succes en plezier,

Het Move-team

Algemene downloads

Veel commissies maken met een budget uit hun eigen vereniging shirts of hoodies voor tijdens hun Move-project, heel leuk! Download hier het logo van Move:

Move je buurt benodigdheden

Meer informatie over jouw rol

Coördinator teamCoördinator middelen Coördinator communicatie  Coördinator bedenk & doe sessiesCoördinator aciviteiten

Volg je ons al?

Vind je het leuk om te zien of er op social media aandacht wordt besteed aan een van jouw projecten?  Volg ons dan op Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn. Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief, elke stad heeft er één of ga voor de landelijke!

facebook    twitter     instagram    linkedinSchrijf je in voor de nieuwsbrief!