Wil jij kinderen laten ontdekken dat ze de wereld kunnen veranderen? Doe dan mee met Move! Bekijk hieronder hoe jij als student, school of partner kunt meedoen. Meteen contact met ons opnemen kan natuurlijk ook. Wij vertellen graag wat de mogelijkheden zijn om mee te doen met Move.

Meedoen als student

Zit jij bij een studie-, studenten- of sportvereniging en wil jij samen met kinderen iets moois creëren voor hun buurt en zo je eigen project leren managen? Wil je als bestuur jullie vereniging op de maatschappelijke kaart zetten en jullie leden een mooie kans bieden? Start dan een eigen Move-project vanuit je vereniging!

Zit jij niet bij een vereniging? Dan kun je meedoen met Move your world, ons nieuwe project speciaal voor jongeren op het vmbo! Hierin komen zij vanuit hun eigen ideeën en talenten in actie voor een ander. Jij begeleidt hen daarbij; je wordt door ons opgeleid als coach en krijgt verschillende trainingen op het gebied van didactische en coachingsvaardigheden. Je helpt de leerlingen met het verkennen van hun talenten, het bedenken van een actie en je viert samen met hen het behaalde succes.

Meedoen als school

Bent u basisschooldocent en wilt u kinderen hun talenten laten ontwikkelen, inspireren om hun ideeën te realiseren en introduceren in de wereld van studenten? Dan is een project met Stichting Move iets voor uw school!

Bent u vmbo-docent en op zoek naar een concrete invulling van burgerschapsvorming op uw school? Wilt u uw leerlingen helpen ontdekken welke talenten ze hebben en hoe ze die in kunnen zetten voor een ander? Dan is Move your world iets voor uw school!

Meedoen als partner

Wilt u als bedrijf, ondernemer of instelling de leefbaarheid en samenhang in een wijk helpen vergroten? En de talenten van kinderen helpen ontwikkelen? Word dan nu maatschappelijk partner van Move!