• Steun ons

samenwerken duurzaamheid kind student

De droom van Move is dat alle kinderen en jongeren in Nederland gelijkwaardig opgroeien. Ieder kind, ongeacht achtergrond, gaat een kansrijke toekomst tegemoet. Door in te zetten op maatschappelijke participatie, talentontwikkeling en verbinding ontdekken kinderen en jongeren wat zij waard zijn. Doe jij mee?

Met de maatschappelijke projecten van Move ontdekken kinderen en jongeren samen met studenten hun talenten en hoe zij die in kunnen zetten voor hun omgeving. Daarbij leren zij voor hen nog onbekende groepen en leefwerelden kennen, zoals het studentenleven. Benieuwd naar onze projecten? Bezoek deze pagina.

move maatje begeleiding middelbare school gevonden leerling

“Met Move Maatje heb ik een middelbare school gekozen.”

kinderen verkeersveiligheid

“Met het Move-project hebben wij een actie opgezet over verkeersveiligheid in de wijk.”

Het effect van uw gift

Iedere bijdrage is welkom. Wij geven slechts een indicatie welke impact wij kunnen maken met welk bedrag.

Voor 240 euro kan een kind op het basisonderwijs deelnemen aan ons Move je buurt-project. Voor 75 euro doet een vmbo-leerling mee aan het programma Move your world.

Met een bedrag van 65 euro kan een kind buitenschools deelnemen aan Move in 1 dag. Met 440 euro kan een groep 8-leerling in een kort en intensief traject ontdekken welke middelbare school het beste past.

Jouw persoonlijk contact

Jouw gift is ontzettend waardevol. Daar zijn wij ons van bewust. Je wordt daarom in contact gebracht met Isabella van der Gaag, Strategisch partnerschappen coördinator bij stichting Move. Isabella neemt contact met je op om jouw wensen en behoeften rondom je gift af te stemmen. Uiteraard alleen als jij hier ook blij van wordt!

Contact:

isabella@stichtingmove.nl

Ga naar de pagina die voor jou van toepassing is