Geweldige bijdrage Vriendenloterij

Stichting Move kreeg op 6 februari een eenmalige schenking van €300.000 van de Vriendenloterij. Met deze geweldige bijdrage kan Move nog meer impact maken en kansenongelijkheid onder kinderen in Nederland tegengaan.

De cheque met het bedrag van €300.000 werd door Irene Moors overhandigd aan Michiel Bodt, directeur en oprichter van Move, tijdens het Goed Geld Gala op 6 februari in Naturalis Leiden. Ook andere maatschappelijke initiatieven kregen op deze dag een mooie bijdrage.

Door de schenking van de Vriendenloterij aan stichting Move kunnen nog meer kinderen ontdekken wat ze waard zijn en hun talenten inzetten voor hun omgeving. Dank aan alle deelnemers van de Vriendenloterij voor deze prachtige bijdrage.

Meer informatie over onze partners en samenwerkingen? Klik hier.

Foto: Roy Beusker Fotografie